dimarts, 31 d’agost del 2010

Jornada 2



11 comentaris:

  1. ontinyent, ontinyent, ontinyent!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. pos si ya os hemos tirado de la copa.

    1112 1x22 221 211 x

    ResponElimina
  3. normal fills de putes si es vau endur al millor jugador que era el porter i a un altre que ara no m'enrecorde qui es. Pues normal

    Però esta setmana és el derbi i el derbi mai el pedrem (ara per parlar jo el pedrem però bo)

    ResponElimina
  4. pos pa ser el vostre millor juaor be k vos vau faltar en ell. li vau dir k a un gos.

    ResponElimina
  5. 1112-1211-x21-x1x
    dvd

    ResponElimina
  6. vaya basura de quiniela... pedrem el lideratge pero de moment ja comencem humillant a cs com la tradicio mana

    ResponElimina
  7. Si no s'haguera quedat no s'haguerem faltat en ell. Bo lo que toca
    X12X-2112-2x1-12x
    In

    ResponElimina
  8. Joder quant de anónim. Fiqueu el nom que no costa res...

    112x1x222x12x2

    ResponElimina
  9. Este año estamos que nos salimos.

    ResponElimina
  10. ieee, que no estamos tan mal!!!

    ResponElimina