dimarts, 24 d’agost del 2010

Jornada 1




Act 0:00

6 comentaris:

  1. Guillem

    Ye xicuelos, ahí va la meua primera quiniela, vaig tot cego aixina que sefur que ho acerte tot!!
    VVD!

    X222xx111x122xx

    ResponElimina
  2. Açò ja pareix serio i tot!!!

    111x21222111x2

    A forramos!!

    ResponElimina
  3. Yeeee!!! Vale vinga que este any mos paguem un Jet privado a Cuenca!!

    Otero ja saps com va la meua. x22blablabla i sempre guanya el barça.

    Un abraç polaco!!

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Otero, este año si, si la acierto nos forramos.

    222x1x1221x121 2

    ResponElimina