GuillemYe xicuelos, ahí va la meua primera quiniela, vaig tot cego aixina que sefur que ho acerte tot!!VVD!X222xx111x122xx
Açò ja pareix serio i tot!!!111x21222111x2A forramos!!
Yeeee!!! Vale vinga que este any mos paguem un Jet privado a Cuenca!!Otero ja saps com va la meua. x22blablabla i sempre guanya el barça.Un abraç polaco!!
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Otero, este año si, si la acierto nos forramos.222x1x1221x121 2
quiniela pa tirar
Guillem
ResponEliminaYe xicuelos, ahí va la meua primera quiniela, vaig tot cego aixina que sefur que ho acerte tot!!
VVD!
X222xx111x122xx
Açò ja pareix serio i tot!!!
ResponElimina111x21222111x2
A forramos!!
Yeeee!!! Vale vinga que este any mos paguem un Jet privado a Cuenca!!
ResponEliminaOtero ja saps com va la meua. x22blablabla i sempre guanya el barça.
Un abraç polaco!!
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaOtero, este año si, si la acierto nos forramos.
ResponElimina222x1x1221x121 2
quiniela pa tirar
ResponElimina