dilluns, 6 de setembre del 2010

Jornada 3


Ese Xorx ai!!! 3'91 € pal bote
Las de 10 y 11 nada

4 comentaris:

  1. Un atra xitiquiniela de merda!!!

    111211x1xx21x1

    ResponElimina
  2. si acertem 15 igual mos toquen 20€
    1112 1x1x 111 211

    ResponElimina
  3. Peazo quiniela!!!

    111x 11x1 2x2 111 x

    En esta segur que mos forrem!

    per cert, com puc fer xa que se veja el meu nom??

    Sóc Guillem!

    ResponElimina
  4. En Nom/Url fica el teu nom en nom

    ResponElimina