dimarts, 24 d’agost del 2010

Aquest és l'any


Hola a tots!
Comença una nova temporada de lliga i com no una temporada més intentarem fer-mos rics a costa de la quiniela. Aquest any introduïm noves facilitats per a que tots pugam participar i saber com esta el tema. Estrenem nom i logo per a donar-li un poquet de serietat al assumpte, i també noves normes i regles que li donaran més oficialitat.

Aquestes seràn les normes, que estaran obertes a sujerències:

1.- El primer pagament és realitzara de 20 euros avanç del 31 d'octubre (gent internacional apart). Cada quiniela que és realitza té un preu de 50 centims, així una vegada que aquest diners siguen esgotat s'avisarà dels següent pagament via email o facebook.

2.- L'entrada serà lliure sempre que els nous participans siguen convidatas per una persona que ja siga de la penya. Cal destacar, que el màxim de participans serà de 16 persones.

3.-Les quinieles seràn postejades en els comentaris de la entrada de la jornada, avanç del divendres a les 15:00 hores, una vegada pasada aquesta hora és realitzarà de forma totalment aleatòria. En el cas de no realitzar la quiniels en 8 jornades es pedrà tots els drets de ser de la quiniela inclòs no és podra renovar. Es pot recorrer a la utilització de planilles per a la quiniela que s'utilitzaran en cas de no enviar la quiniela amb la condició de es deurà de enviar una quiniela almenys cada 8 jornades o utilitzar-les permanentment (confirmar-ho), aquestes planilles seran enviades correu del facebook de la sèkia (castelló tu per email).

4.- Les actualitzacions al blog dels resultats, quiniela totals, deutes,... seràn semanals.

5.- Es realitzarà una porra per a les jornades del Reial Madrid - Barcelona i Barcelona - Reial Madrid.

Açò es tot per ara, vinga penya



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada