2111 1111 x11 12xMe voy al Lumbreiras, Caste se hace cargo.Taluego!!!!!!!!!
2121212x11x121
1121 x112 111 12x 2david
212X 1122 111 X22 2ale otero pasatelo bien!!
11x2 x211 x21 1x2
per problemes de logistica victor no jugara aquesta setmana en la seua tipica columna(ja que l'equinoci aixi ho demanava)aci vos deixe la calumnaVictor: x221 1x21 1x2 12xguillem: 2122 2112 2x1 12xcastello: 2121 1112 1x1 1x2Adminitrador de la jornÀ!!sentiment valencianista!!!!!!!!!!!
Ese tio!!!!!
2111 1111 x11 12x
ResponEliminaMe voy al Lumbreiras, Caste se hace cargo.
Taluego!!!!!!!!!
2121212x11x121
ResponElimina1121 x112 111 12x 2
ResponEliminadavid
212X 1122 111 X22 2
ResponEliminaale otero pasatelo bien!!
11x2 x211 x21 1x2
ResponEliminaper problemes de logistica victor no jugara aquesta setmana en la seua tipica columna(ja que l'equinoci aixi ho demanava)aci vos deixe la calumna
ResponEliminaVictor: x221 1x21 1x2 12x
guillem: 2122 2112 2x1 12x
castello: 2121 1112 1x1 1x2
Adminitrador de la jornÀ!!
sentiment valencianista!!!!!!!!!!!
Ese tio!!!!!
ResponElimina